Puteţi plasa comanda pe website sau la numărul de telefon 0725144244

TERMENI ŞI CONDIŢII

1. Prevederi generale

Termenii şi condiţiile se aplică la achiziţionarea online, de pe site-ul www.caresssociety.ro, stabilesc condiţiile si specifică drepturile şi obligaţiile vânzătorului (distribuitorului) şi ale cumpărătorului (clientului, consumatorului).
Vânzător şi operator al operaţiunilor online este SC CARESS SOCIETY SRL, cu sediul în România, Ploieşti, str. Rudului, nr. 114, CUI RO37102760, înregistrată în Registrul Comerţului cu numărul J29/338/2017.
Pentru informaţiile de contact vă rugăm să consultaţi sectiunea “Contactează-ne” de pe website (această secţiune este parte din termenii şi condiţiile prezente).
Relaţia dintre părti este guvernată de următoarele acte normative:
·       OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor si Legea 365/2002 privind comertul
·       OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.
·       Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor.
·       Legea 365/2002 privind comerţul electronic si regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 Aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor).

 

2. Comanda

Cumpărătorul poate efectua comenzi prin adăugarea produsului/lor în coşul de cumpărături urmând apoi paşii în care va selecta modalitatea de plată şi va introduce detaliile de contact şi de livrare. Adăugarea unui produs în coşul de cumpărături în lipsa finalizării comenzii nu atrage după sine înregistratrarea unei comenzi şi implicit nici rezervarea automată a produsului.
Dupa finalizare, detaliile comenzii se pot verifica atât în ataşamentul mesajului de confirmare cât şi în secţiunea istoric comenzi din contul de utilizator de pe site-ul nostru.
Prin finalizarea comenzii cumpărătorul agrează că toate datele furnizate, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete şi adevărate.

3. Definiţii

a. Contract de vânzare – orice contract în temeiul căruia vânzătorul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să platească preţul acestora.
b. Vânzătorul (distribuitorul) – o persoană, care în concordanţă cu termenii şi condiţiile contractuale oferă produsul consumatorului. Este orice persoană fizică sau juridică, publică sau privată, care acţionează în cadrul activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale în legatură cu contractele care intră sub incidenţa OUG nr. 34/2014, precum şi orice persoană care acţionează în acelaşi scop, în numele sau pe seama acesteia.
c. Consumator (cumpărătorul) – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care în concordanţă cu termenii şi condiţiile contractuale, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale.
d. Distribuitor (operatorul economic din lanţul de distribuţie) – o persoană fizică sau juridică, autorizată, care, în cadrul activităţii sale profesionale, în concordanţă cu termenii şi condiţiile contractuale, fabrică, importă, transportă sau comercializează produse ori părţi din acestea sau prestează servicii.
e. Încheierea contractului de vânzare – Comanda facută de cumpărător este un act cu efecte juridice, sub condiţia confirmării şi acceptării comenzii de către vânzător. Din momentul acceptării comenzii de către vânzător şi recepţionării acceptării comenzii de către cumpărător între părţi este încheiat un contract generator de drepturi şi obligaţii în sarcina ambelor părţi, aşa cum sunt definite ele în contract sau în termenii şi condiţiile prezente, care sunt parte integrantă din acest contract.
f. Termeni şi condiţii – înţelegerea contractuală dintre vânzător şi cumpărător, în conformitate cu termenii şi condiţiile arătate în această secţiune. Cumpărătorul acceptă termenii în care este încheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comandă care generează efecte juridice de la momentul încheierii contractului de vânzare prin confirmarea şi acceptarea comenzii de către vânzător. Cumpărătorul se obligă să ia la cunoştinţă prezentele condiţii, condiţii pe care se consideră că le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii către vânzător.

4. Procesarea comenzilor

După înregistrarea comenzi, veţi primi prin e-mail un răspuns automat de confirmare. Comenziile primite pana în ora 12, sunt de regulă procesate în aceeaşi zi sau în următoarea zi lucrătoare. Produsele sunt de regulă livrate în termen de 3-4 zile lucrătoare. Cu toate ca 98% din produse sunt tot timpul în stoc, în mod excepţional, termenul de livrare se poate prelungi, din cauza unor factori interni sau externi, care nu neapărat depind de noi. În acest caz, veţi fi informat în prealabil.

5. Modalităţi de livrare

a) Livrare prin DPD
Taxa de transport este 15 RON, indiferent de valoarea comenzii sau de locaţie (pe teritoriul României) şi va fi trimisă prin operatorul nostru logistic DPD. La momentul expedierii comenzii dumneavoastră veţi primi o confirmare electronică ce conţine detalii privind numărul de transport al coletului (AWB). În cazul în care nu sunteţi disponibil/ă pentru livrare, veţi primi o notificare. Dacă livrarea nu se efectuează în termenul estimat, vă rugăm să ne contactaţi pentru urgentarea livrării. De asemenea, există posibilitatea ridicării coletului de la sediul firmei de curierat, lista locaţiilor fiind disponibilă online pe website-ul DPD.

b) Ridicare comandă de la sediul nostru
Pe lângă posibilitatea de a trimite coletul, există şi varianta ridicării acestuia de la sediul firmei noastre, mentionat mai jos:

SC CARESS SOCIETY SRL
Str. Rudului, Nr. 114
Ploieşti, Prahova, 100310
România
Nr telefon: 0725144244

De reţinut este că la toate comenzile de peste 99 RON, transportul este gratuit pe întreg teritoriul României.

6. Modalităţi de plată

6.1. În numerar, la livrare (ramburs) – cea mai des folosită metodă de plată. Plătiţi curierului, care va emite o chitanţă.
6.2. Transfer bancar – după primirea comenzii veţi primi numărul de cont pentru a putea efecuta plata în avans. La livrarea produsului veţi primi şi chitanţa.
6.3. Card de debit/credit
Această metoda de plată este complet securizată. În momentul plăţii pentru asigurarea protecţiei tranzacţiilor, transmiterea datelor dumneavoastră confidenţiale se face direct prin intermediul procesatorului de plăţi. Dacă tranzacţia este autorizată, plata este facută imediat şi produsele achiziţionate vor fi livrate în termen de 3-4 zile lucrătoare, dacă sunt în stoc. Mai multe informaţii despre plata prin cardul de credit pot fi obţinute telefonic, apelându-ne la numărul 0725144244.

7. Termenul de valabilitate şi reclamaţia aferentă

Termenul de valabilitate al tuturor produselor se regăseşte pe ambalajul produsului, langă lot şi este de 24 de luni de la data la care a fost produs. Vânzătorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrării care apar în interiorul termenului de valabilitate.
Dacă o reclamaţie se constată validă după o verificare prealabilă, clientului îi va fi rambursată contravaloarea produsului într-un cont bancar în RON. Pentru acest lucru, o sesizare trebuie făcută prin e-mail sau la telefonul specificat în secţiunea „Contactează-ne” a prezentului site.
Sesizarea trebuie să conţină descrierea defectului reclamat, o poză cu defectul produsului şi o copie a facturii (sau orice alt act care să demonstreze achiziţia). Orice sesizare va fi procesată fără întârziere şi clientul va fi informat despre constatările facute. Procedura de retur va fi trimisă pe email clientului, imediat ce a fost recepţionată sesizarea.

8. Garanţia produselor şi reclamaţia aferentă

Dacă produsul achiziţionat prezintă un defect care împiedică folosirea normală a acestuia vom realiza înlocuirea acestuia. La cerere clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani într-un cont bancar în RON, dacă se constată că defectul produsului nu a fost cauzat la deschiderea ambalajului.
Pentru a beneficia de garanţie, cumpărătorul e obligat să facă o sesizare.
În funcţie de natura cazului, este posibil să nu fie necesar un certificat de garanţie, dovada achiziţiei produsului fiind suficientă şi necesară.
Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesată fără nicio întârziere, cu excepţia cazului în care părţile s-au înţeles altfel. Vânzătorul va comunica cumpărătorului termenul şi modalitatea de procesare a sesizării, durata acesteia, sau, dacă este cazul, motivarea în scris a refuzului de a da curs solicitării.

9. Soluţionarea alternativă a litigiilor – SOL

În vederea soluţionării independente, imparţiale, transparente, eficace, rapide şi echitabile, pe cale extrajudiciară, a eventualelor litigii care privesc obligaţiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online încheiate cu dumneavoastră, în calitate de consumator, prin intermediul site-ul www.caresssociety.ro, vă informăm de existenţa şi posibilitatea de a recurge la platforma europeană SOL (denumită în continuare „platforma SOL”).
Platforma SOL este un site internet interactiv, gratuit şi disponibil online în toate limbile oficiale ale instituţiilor Uniunii Europene, creat pentru consumatorii şi comercianţii care doresc o soluţionare pe cale extrajudiciară a litigiilor indicate în paragraful anterior.
Aveţi posibilitatea de a accesa platforma SOL la urmatoarea adresă de internet: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO
Adresa noastra de e-mail este urmatoarea: office@caressociety.com

10. Preţurile şi validitatea ofertei

Toate preţurile includ TVA şi sunt finale. Preţurile sunt cele de la data comandării produselor, indiferent de eventualele modificări ulterioare ale preţurilor.
Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.

11. Protecţia datelor cu caracter personal

Toate datele personale pe care ni le comunicaţi nu vor fi transmise către terţe persoane fără acordul dumneavoastră prealabil şi vor fi prelucrate în conformitate cu legislaţia în vigoare privind protecţia datelor cu caracter personal. Beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei.
Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, la departamentul suport clienţi prin e-mail la adresa office@caresssociety.ro, sau la telefon 0725144244.
Datele dumneavoastră sunt prelucrate doar în scopul executării contractului și sunt stocate în baza de date a companiei.
Prin lansarea comenzii cumpărătorul este de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.

12. Drepturile de autor

Toate informaţiile prezentate pe www.caresssociety.ro reprezintă proprietatea SC CARESS SOCIETY SRL iar folosirea acestor informaţii fără acordul SC CARESS SOCIETY SRL se pedepseşte conform legilor în vigoare.
În cazul în care indentificaţi materiale care intră sub incidenţa drepturilor de autor vă rugăm să ne contactaţi la office@caresssociety.ro.

13. Produsele cosmetice

Vă rugăm să luaţi în considerare că produsele cosmetice desfăcute şi utilizate care nu reprezintă un defect calitativ şi nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sănătate. Vă mulţumim pentru înţelegere.
În conformitate cu legislaţia uniformizată a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipite pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezintă o cutie rotundă desfăcută şi un număr). Numărul trecut pe această pictogramă reprezintă numărul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul în care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul în care a fost deschis. În cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

14. Factura electronică şi chitanţa

Vă informăm că factura electronică este disponibilă pentru descărcare în contul de utilizator, în orice moment. De asemenea, v-o putem trimite la cerere pe adresa dumneavoastră de e-mail dacă ne contactaţi prin e-mail la office@caresssociety.ro sau la telefon 0725144244.
În conformitate cu Legea privind înregistrarea de vânzări, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță pentru cumpărător. De asemenea, vânzătorul trebuie să înregistreze imediat vânzarea online cu administratorul fiscal. În cazul unor dificultăți tehnice, înregistrarea trebuie să fie făcută în termen de 48 de ore, cel târziu.

15. Clauze finale

Consumatorului i se poate solicita să completeze anumite formulare şi/sau să încheie anumite contracte la momentul plasării comenzii. Procedura poate diferi, în funcţie de comandă. Contractele pot fi încheiate în limba română sau în altă limbă. Cumpărătorul poate modifica eventualele erori materiale, înainte de plasarea comenzii. Termenii şi condiţiile prezente permit cumpărătorului arhivarea şi reproducerea acestora. Tarifele pentru comunicarea la distanţă pentru plasarea comenzilor sunt tarifele normale practicate de operatorii acestor reţele.

Imaginile de pe website au caracter informativ
Acest document de acord între părţi a fost creat în conformitate cu legislaţia aplicabilă pe teritoriul României.
Ne dorim întotdeauna o soluționare amiabilă a oricăror dispute. În calitate de consumator, aveți acum această opțiune. Autoritatea competentă în România este Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, http://www.anpc.ro/